Monday, December 26, 2011

THE LADIES PHOTOGRAPHER GIVEAWAY





TAG
Sis Azatie
Cempaka kuning
Fara anak Emas
NanaKimie
Fiezah





Hadiah Menarik giler You...
Animated Emoticons

GRAND PRIZE - 1 Photobook Percuma 11 x 8.5 Potrait Hardcover 40pages worth RM230. (Anda poskan kepada saya gambar-gambar anda untuk dibuat photobook dan setelah siap, saya poskan photobook kepada anda)

KEDUA - RM50 cash dan Free 2 keping gambar 12 R (anda emailkan gambar anda pada saya, saya edit dan print kan size 12R dan pos ke rumah anda)


KETIGA - Free 2 keping gambar 12 R (anda emailkan gambar anda pada saya, saya edit dan print kan size 12R dan pos ke rumah anda)

KEEMPAT & KELIMA - Free 2 keping gambar 8 R (anda emailkan gambar anda pada saya, saya edit dan print kan size 8R dan pos ke rumah anda)

Animated EmoticonsAnimated EmoticonsAnimated EmoticonsAnimated EmoticonsAnimated EmoticonsAnimated Emoticons




ANAK ITIK BERENANG-RENANG,
SAMBIL MAKAN ANAK IKAN,
MUDAH-MUDAHAN SAYA MENANG,
PHOTOBOOK PERCUMA SAYA IMPIKAN..
Animated Emoticons


30 / 01 / 2012

No comments: