Thursday, July 7, 2011

Kalau Saya dapat RM300



KLIK BANNER UNTUK JOIN..

giveaway ni dah nak habis..
harap sempat la saya join yer. last minit...
so.. pada yang belum join.. jom..


GIVEAWAY

ini dianjurkan...



UNTUK MENYERTAI GA INI.. HARUSLAH MENJAWAB INI..
Kalau Saya dapat RM300...


Kalau saya dapat RM300 ini.. Saya bernazar untuk memberi RM300 ini pada umi saya. Sempena Besday Umi saya pada 1hb Ogos ini.. Sepanjang Hidup saya.. masih lagi tak mampu untuk memberi Jumlah sebegini pada umi.. insyaallah kalau rezeki berpihak pada saya.. ini rezeki umi...


blog ineedtoblogmyself menjadi kesukaan..
RM300 menjadi rebutan..
semua peserta tiada tandingan..
kalah menang adat pertandingan..


kalau menang hadiah utama..
akan saya hadiahkan pada umi..
sempena hari jadi yang akan menjelma.
semoga umi gembira setiap hari..







SAYA TAG..

-AZWA-
-AISYAH-
-MIMIE-


No comments: